Problem med musklerna (Anna)

Igår var jag hos doktorn på ett vanligt rutinbesök. Jag passade på att ta upp att jag var lite svullen över mina äggledare. Ja, stackars doktorn klämde och kände och höll med om att jag var riktigt svullen. Sen efter ett tag blev hon tyst och sa: Men Anna, vet du vad det här är? Det är ju dina muskler. Här stod/låg alltså vi och trodde att det var nåt allvarligt men det visade sig alltså att det bara var att jag hade magmuskler. Doktorn andades lättad ut. Jag tyckte det var mycket pinsamt. Jag kände mig lite hypokondrisk.

Idag är jag ledig för jag ska till läkarn idag med, kl 133, och då känns det lite onödigt att jobba typ 11-12 och sen 14.15-30 när jag skulle slutat. Efter sjukhuset ska jag åka till IKEA. Jag vill köpa en tv-bänk och en bokhylla. Jag vill också köpa köksstolar. Nåt mer vill jag INTE köpa på IKEA. Sen ska jag hämta Sara och sen är det gymnastik. Hurra vilken dag. Nu ska jag vara med Timon, Pumba och Grappo, ja och här kom tjocka 4-kilos-pumba och hoppa upp i mitt knä. Hon ska bitas i öronen som vanligt.

Kommentarer
Postat av: arvid

Fan vad sjukt. Exakt så var det när jag skulle kolla prostatan

2008-02-28 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback