På stan med norskan (Ninni)

Idag har jag jobbat en stund.
Sen åkte jag in till lkpg för att luncha med Guro. Vi läste engelska ihop för tre-fyra år sedan. Det var en skojig och väldigt intensiv tid. Men särskilt mycket tid för minnen blev det inte, vi är ju tjejer som blickar framåt. Guro har nämligen precis tagit examen. Bra jobbat, säger jag, och önskar att tusen fantastiska jobberbjudanden ska trilla ner i hennes brevlåda.

Lillasyster Anna fick tillåtelse att närvara vi lunchen. Hon lyckades lämna den där skit-arbetsplatsen en liten stund. Fy för att jobba där bland kläder, inredningssaker, skor och annat hemskt. Otrevliga kollegor också, har jag hört.

image1483
Den vackraste av alla norskor - Guro.

Vi hann även med lite shopping. (Vad trodde ni..?)

Jag kom hem med:
- En vattenkanna
- En väggklocka till gästrummet
- Två brickor av mindre modell
- En tekopp till jobbet
- Ljuslyktor
- 10 kg diethundfoder för 795 :- (Vem hade trott att den lilla äter så mycket?)

Nu ska jag sova för jag känner mig lite risig. Och för att det snart är natt och det är ju då man brukar sova.

Hepp.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig tjejen! Hoppas du inte har drabbats av kräkssjukan;-) Kram Åsa

2008-02-07 @ 22:07:44
Postat av: Anna

Nej, kräksjukan är ju ganska farlig, den kan ju slå ut ett helt handbollslag, har jag hört....
(Nej, Ninni har bara influensa light så att säga, med feber och sånt. Inget kräks...)

Postat av: GURO

Premiere på bloggen! Jippi! Bare synd at den påståtte snyggheten ikke ville være med på bildet. Kram!

2008-02-11 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback