På BK's med kollegorna (Ninni)

Oj oj oj.. Vilken kul kväll jag hade igår! Nästan lite träningsvärk i magen av allt skratt, och det är ju ett gott betyg.
Vi drack gott vin och åt god mat. Jag åt för första gången upp en hel ceasarsallad. Gött! Tror att det var den extra extra parmesanen som gjorde det.
Vilka samtalsämnen som gick varmast? Skulle inte tro att jag berättar det här...

image1512
Fantastic Åsa! Den enda av mina kära kollegor som efter viss övertalning ställde upp på att fotas.

Nu önskar jag alla mina kollegor ett härligt och välförtjänt sportlov!
(Till er andra som inte är lediga vill jag bara säga: HA!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj oj oj gick jag verkligen med på det??!! Synd Anna att du var sjuk annars hade vi varit snygga ihop;-)

2008-02-16 @ 22:46:41
Postat av: Anna

Ja inte var det kul att vara sjuk men jag kommer igen och då lovar jag att vi kan vara snyggga ihop.

2008-02-22 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback