Nya kläder gör hjärtat glatt (Anna)

Idag har jag följande plagg i med mig hem från affären:

§ 2 adidas tracktops

§ 1 adidas t-shirt
§ 2 svea linnen
§ 1 red rabbit t-shirt/klänning

(Ursäkta särskrivningarna, men jag det blev faktiskt snyggast så.)

Jag kanske fotar härligheterna senare.

Idag och även igår har vi hänt ut nya grejer på jobbet. Det är jättekul. Massor snyggt har kommit, men det är massor kvar som ska komma. Jag vill ha snygga t-shirts (jag längtar efter 2K-grejerna), skor och vårjacka. Jag vill också ha ett kakfat, en rosa skärbräda och ett rosa voodoo-knivställ.

Till min nya lägenhet måste jag också köpa en soffa, ett soffbord, köksbord + stolar och en matta. Tur att jag spyr upp lite pengar varje morgon annars hade man ju blivit pank.

Nu ska jag städa lite. Sen är det gymnastik. Idag har Marcus kommit hem. Det ska bli roligt att träffa honom. Men jag har träningsvärk för jag tränade ända till halv tio igårkväll.

Jag lyssnar på en bra skiva jag har fått av en vän. Idiot kid / darkness in our house. Sweet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var väl bara en särskrivning va? :)

2008-02-05 @ 19:09:39
Postat av: Linda

Har du fått en ny lägenhet?? Fan man har ju noll koll! Men snart blir de party party! Jag längtar tills jag oxå får en ny lägenhet!

Postat av: Linda

Förresten måste ja nog komma o kolla alla nya kläder...synd att ja missa hela rean...

2008-02-05 @ 20:16:18
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anna

De nya kläderna är ju snyggare än reakläderna, fast inte lika billiga. Men snyggt är ju bättre än billigt... Jo här ska det flyttas 1 mars!

Appråpå särskrivningarna vet jag att de är förbjuden frukt, men tex adidast-shirt blev ett så fult ord. :)

2008-02-05 @ 22:47:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback