Ny frilla (Anna)

Idag har jag varit hos Carro och klippt/ färgat mig. Mest håret. Jag klippte håret så det nu är jämnt och oslitet och jag färgade det i ljusa slinger. Man kan säga att jag ser precis ut som förra gången jag gick därifrån.

Det är iallafall jätteroligt att klippa sig hos Carro, vi är gamla barnvänner, sen dagis faktiskt! She's so lovely!

image1509


Sen har vi jobbat idag. Det kom lite Red Rabbit, jag köpte en fin t-shirtklänning som heter Cecilia. Den ska jag nog ha imorgon.

Nu ska jag packa lite pussel och spel. Och krukor. Sen blir det väl att titta på nya säsongen av Grey's Anatomy. Det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: arvid

I min ålder blir det svårt att ha barnvänner. Det blir som om man är på semester i Kina.

2008-02-13 @ 19:55:16
Postat av: Anna

Ser folk snett på en? Arvid, den var nästan lite rasistisk...

Postat av: arvid

Ja. Och inte bara nästan. Fast värre att ha barn som vänner när man är vuxen. Eller värst, som mannen med gula hatten som har en barnapa som vän.

2008-02-13 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback