Min Cape och jag. (Ninni)

Jag har köpt en stickad cape. Tänkte en sån kan vara bra att ha på jobbet eftersom jag alltid fryser så här års.
Men. Nu känner jag mig som en sån där supernanny, som jag mot bättre vetande såg  på TV en gång. Jag känner mig även lite som Zorro. Så nu är jag en super-zorro-lärare. Hoppas att det kan hjälpa.

174189-1510


Jag har varit ledig idag. Det var skönt och välbehövligt. Ragge och jag har varit ute och gått i skogen i det vackra vädret. Jag njöt av våren och beundrade alla snödroppar - innan Ragge åt upp dem.

Nu blir det snart Grey's och soffmys.

Kommentarer
Postat av: Cici

Funkar det att jag håller lektionen v.9 på fredagen? Vi kan ju prata mer detaljer på bokklubben den 24e, men verkar det bra?

2008-02-13 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback