Meldofistival och lite dans hos Sara (Anna)

Ikväll har det varit en riktig trevlig kväll. Först var jag och Sara på Santinis och åt/fikade. Det var gott. Jag åt pasta med kyckling och blev bautamätt.

Sen åkte vi hem till Sara för att titta på Melodifestivalen. Det är ju ett måste. Det är så roligt att se hur fula alla är och om låtarna är dåliga. Vi gick in för det ordentligt och gjorde upp en lista och gav poäng i kategorierna show, kläder, låt, frisyr, röst.

image1492
Här ser ni Sara med poängformuläret.

image1493
Jag blev så här rörd av Christers vackra låt. Annars gillade vi mest han i Poodles som hade ett pungskydd av paljetter. Sån kille skulle man ha!

image1494
image1495
Sara dansade lite för mig och förklarade att hon inte förstod varför hon aldrig fick några killar när hon var ute och dansade såhär. Jag förstår varför...

Roligast på Melodifestivalen var iallafall helt klart Björn Gustavsson. Vi skrattade så vi nästan grät.

Sen gick Titanic på teve. Jag berättade för Sara att jag var lite kär (snarare besatt) av Leonardo, i åttan. Jag tapetserade både väggar och tak i mitt rum med plancher på honom. Tydligen är jag fortfarande lite kär. Eller?

image1496
image1497
"I'm the king of the world". And I'm the queen of Linköping.


På tisdag när jag och Sara ses ska vi inte ha ätit vitlök. Jag ville bara berätta det. Samt att Amy Diamond bräker som ett får.

Jag är trött och då är jag inte så rolig heller.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej Anna, Amy var ju bäst ;) men så har ju jag en lite udda dragning till just får... det kanske är därför.
See you tomorrow. kram L

Postat av: Lotta

Du kanske redan sett det här, men Björn är ju bara för härlig så man kan ju se det flera gånger :)

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc

2008-02-09 @ 23:30:42
URL: http://www.nogg.se/lottaesping
Postat av: arvid

du är alltid rolig. Världens roligaste t.o.m. Kommentera via telefon har ju bra.

2008-02-09 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback