Love Is In the Air (Ninni)

Precis som min syster är jag inte så där överförtjust i alla hjärtans dag. Jag behöver ingen särskild dag för att tycka om människor - det gör jag alla dagar.

Men, jag är så klart jätteglad för alla gulliga kort som jag har fått av mina elever idag. Några av korten fick följa med hem till kylskåpet. Jag har även fått fina blommor av Per och hjärtgodis av min kollega.

174189-1511
Gulligt!

Annars finns det inget att skriva om idag.
Så jag låter bli.
I helgen däremot blir det annat.
Imorgon kväll ska jag ut med lärarkollegorna. Vi ska till BK's och ha kul.
På lördag kommer Hanna-panna  hit.
På söndag är det dags för gymnastikuppvisning och trampolinkurs.
Och sen... sen är det LOV!
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback