Jaha... (Ninni)

Det där var ju inte så kul. Hoppas att det går bättre för killarna. Heja Björn Ferry! Han är sveriges roligaste idrottare.

Ragge har börjat med en fint. Han ligger på rygg i soffan och snarkar så taket lyfter. Man tror att han sover stenhårt. Men. Så fort jag går därifrån smyger han upp framtassarna på soffbordet och försöker komma åt godisskålen. Sen, när han blir påkommen, ser han väldigt oskyldig ut. Kunde han vissla skulle han göra det. En av Alles hundar körde med samma tricks. Dagen därpå bajsade hunden dumlekola-papper.

Vi var hos Alle och Berta igårkväll. Detta underbara hus!
Kolla här om ni är nyfikna.
Vi kollade melodifestivalen, åt god mat i väldigt stora mängder (särskilt Per) och pratade skit. 

Melodifestivalen var ju riktigt kul! Ja, Björn Gustavsson var ju lätt roligast, men jag gillar även Luuks torra humor.

Topp tre, melodifestivalrelaterade diskussionsämnen:
3 - Velvets byst. Den verkade flera gånger vara på väg ut.
2 - Hur kan Amy Diamond skutta runt så mycket samtidigt som hon sjunger - utan att låta flåsig?
1 - Vilka röstar på Christer Sjögren?

Bubblare - Hur lät egentligen outfit-diskussionen mellan Poodles och E-type?

Ikväll är det studsdags igen. Kuligt. Enligt Per borde jag heta Studs-Smurfen om jag var en smurf. Du är ju sådär studsig... Ja, kanske...

Kommentarer
Postat av: Anna

Angående ämne två vill jag påpeka att det kunde hon INTE.

Postat av: Ninni

HA! Det tycker jag.

2008-02-10 @ 16:28:08
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback