Jag blöder på lilltån (Anna)

Idag har varit en ganska hääärlig dag. Jag lästa lite bok på förmiddagen. Sen var jag ute med Grappo. Det var hääärligt väder ute idag.

174189-1557
Mycket gräs och lite hund, men där är han iallafall, om än något hårigare än vad han ska vara.

Sen åkte jag till sjukhuset. Efter det åkte jag till Ming och åt buffé. Jag ääälskar deras lunchbuffé, det är den bästa lunch man kan få. Efter det orkade jag inte åka ut till IKEA så jag gick på stan och hittade en uuunderbar soffa på Rum och Interiör. Det är en bra affär tycker jag.

Sen hämtade jag Sara och vi åkte till Mantorp. Hon ska börja hjälpträna våra gymnastikgrupper också. Det är bra, vi behöver vara tre. Idag gick det iallafall jättebra tycker jag. Och roligt var det!

Sen hade vi egen gymnastik. Det var och roooligt och gich så bra så. Nej, nu ljuger jag lite. Jag är ju tydligen lite efter för jag kan inte sträcka på benen. Idag har vi tränat handvolter.

Nu ska jag sova. Hajk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback