Helgen (Anna)

Jag vet att jag inte har bloggat sen i torsdags.

I fredags var vi ju först i T-hallen på dagen. På kvällen flyttade vi mig. Det var jag, mamma, pappa, Ninni och Per. Nu står alla mina grejer i mammas och pappas garage tills det är dags att flytta in på nästa ställe. (OBS! Inget av värde, det stöldvänliga har vi självklart ställt in i huset, så det är ingen idé att ni försöker göra inbrott i vårat garage om det inte är en soffa eller tv-bänk ni vill.)

På lördagen jobbade jag först. Sen gick jag till min gamla lägenhet, där mamma och pappa hade börjat städa. Jag tvättade ugnsgaller och rensade kyl och frys och skafferi.

Sen åkte vi till Linda på försenad födelsedagskalas. Här ser ni alla deltagare, mer bilder kan ni se på
Fridas blogg, eftersom jag glömde kameran.

image1541
Sofia, Linda, Anna
image1542
Frida
image1543
Christine, jag, Lina

Det var jätteroligt, förutom den pissiga schlagern förstås.

Och igår städade vi alltså HELA dagen. På kvällen var vi så trötta att det inte blev någon trampolin. Mmma och jag hyrde en fransk film istället. Den var bra.

Nu ska jag snart åka till jobbet. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback