Happy Valentines Day (Anna)

Riktigt glad alla hjärtans dag på er alla!

Alla hjärtans dag är ju helt klart den viktigaste dagen på hela året. Jag började firandet redan igårkväll med en liten "hjärtevaka" då jag tände ljus och lyssnade på Boyzone. Klockan tolv öppnade jag min alla hjärtans dag-paket, och idag ska jag ha min bästa och rosaste klänning på mig och slänga slängkyssar till alla jag ser. En och en annan kram kommer också garanterat att delas ut.

Nej, nu skojar jag. Alla hjärtans dag är den löjligaste dagen på året och den har inte varit rolig sen i högstdaiet när man fick dela ut rosor till folk. Sedan dess kan jag inte komma på att jag nån gång har firat alla hjärtans dag. Men sen är ju jag en oromantisk jävel också. Dessutom so very singel. Life is fantastic!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu får ni båda iallafall en allahjärtansdagkram av mig. Vare sig ni vill eller inte ;) kram Lotta

Postat av: Ninni

Okej då.... ;-) Kramar tillbaka!

2008-02-14 @ 22:10:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback