H-O-C-K-E-Y HOCKEY! (Anna)

Ikväll har det varit hockey på schemat. Man kan ju inte säga att matchen var särskilt spännande eftersom klubben vann med 7-1, men vi hade det roligt ändå.

Jag och Frida stannade kvar i affären när vi stängde. Vi roade oss med att prova lite kläder och skor. Jag provade ett par snygga Vans.
image1516

Sen gick vi till Santini's och köpte med oss mat. Den avnjöts i den eleganta matsalen på Sportif. Varsin pall och sen en hög pall som bord. Men mer behöver man ju inte.

image1517
(Nej jag åt inte en tallrik begagnad mat, jag åt pasta Alfredo.)

Sen kom Arvid också. Vi gick till Cloetta Center där matchen inte helt otippat ägde rum. Vi var sjukt läckra i likadana byxor, tröjor och mössor.

image1518
LHC's inofficiella matchdräkt.

Matchen slutade som sagt 7-1. Det satt en Brynäsare bredvid oss och när det stod 6-0 så frågade jag honom: Ursäkta vad står det? Jag frågade även om han inte skulle klappa med när de spelade Klappa händerna när du är riktigt glad.

Ibland blev spelarna utvisade två minuter för hockey. Det var konstigt. Alla körde ju hockey. Det visade sig dock att de blev utvisade för hooking. De blev också utvisade för trilling och snubbling. En även för fisting. Domaren fick också pucken på könsorganet. Det var en riktig match vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ni ser ut som ett gäng förrymda fångar!! Ses på lördag! Frida får gärna komma oxå om hon vill!

Postat av: Anna

Ja, det vill hon. Vi ses då. Jag tror jag tar den randiga tröjan och mina nya tights. Va tycker du?

2008-02-18 @ 22:00:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt!! Ser fram emot att se din outfit! Måste du äta prick 18?

2008-02-19 @ 13:11:35
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback