Blaj (Anna)

Red bamboo på er!

Idag har morgonen varit bättre än igår morse. Då hade tjocka Lady sönder min alldeles nya underlagskräm från make-up store. Hon hade ner den i handfatet så det sa KLIRR i porslinet och flaskan gick i tusen bitar. Jag blev arg. För övrigt tror jag att det är nåt fel på Ladys balans. Hon trillar alltid ner, eller bara går ut rätt ut i luften om tillexempel soffan slutar. Det ser roligt ut. Det kanske bara är för att hon är så tjock, men hon är verkligen klumpig.

Inatt drömde jag att Ninni och jag skulle flyga flygplan till USA. Men vi skulle åka cab-plan. Tyvärr störtade det i starten så Ninni och jag skrapade upp hela ansiktena men sen lyfte jag bort planet så vi kunde ta oss därifrån. Ninni skulle aldrig mer flyga sa hon då. Jag ville ta ett nytt plan. Det var lite rubbat.

Nu ska jag nog packa lite istället för att sitta här och skriva en massa skit. Men jag kom inte på nåt att skriva om.

Idag är det jobb, sen gympa (som vanligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback