Bada simhall (Anna)

Ikväll har jag och Sara varit i simhallen och sim....ehhh... bastat och badat bubbelpool. Jag simmade iochförsig sex längder i motionssimmet, men annars slappade vi mest. Vi åkte lite rutschkanor också och stod på händer och lekte i vågorna. Sen satt vi i ungefär en timma i ångbastun och badade tio bubbelpoolsbad. Sen bastade vi lite i vanliga bastun, och sen gick vi hem. Det var relalalaxing vill jag lova. Man blir ju så torr i skinnet och håret bara, det är det enda minuset (+allt kiss och snor och hår i bassängerna). Jag la i en hårinpackning på simhallen som jag sen gick hem med och tänker skölja ur imorgonbitti. Vi hade det så roligt så, och det var knappt inget folk, fast det var lov. Typ åtta tjocka tanter och tio utländska killar och ett barn från gymnastiken. Och så vi. Det är väldigt många som är tjocka i simhallen. Det är lite konstigt.

Nu till mig. Jag är lite trött. Jag ska nog gå och sova nu. Nu när det äntligen börjar bli lite ljust ute så kan jag inte sova längre än till 07.30 på mornarna. Lite störande. Först ska jag göra iordning en sås till min lax tills imorn.

Kyss! (Det tyska för hej då)

Kommentarer
Postat av: arvid

Är "knappt inget folk" mycket eller lite folk?

2008-02-19 @ 21:50:23
Postat av: arvid

Det måste betyda att inte ens Ni var där. Hade du inte haft mer skägg hade jag nitat dig.

2008-02-19 @ 22:04:48
Postat av: Linda

Den tyska stavningen är dock tschüss....men det gör inget! Jaa, men om jag säger åt alla (vi blir 8) att komma mellan 18-18.30 så kan vi äta nån gång där...jag köper vin till maten, sen får alla ta med vad de vill dricka. I ditt fall öl I guess...=) På frågan om ullared så låter den 18 perfekt! vi får prata ihop oss om månad, april eller maj tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback