Tisdag - stekt risdag (Anna)

Det var över två månader sen det senast var stekt ris på thai coconut. Frida och jag ska gå dit och skälla lite på dem. Imorn ska jag ha med mig laxpytt. Ja, jag äter stekt ägg till det. Stekt ägg passar till allt, även lax och dill och palsternackor.

Ikväll har jag varit och "tränat" gymnastik. Jag skriver "tränat" för att jag inte är med så mycket. Jag är med på uppvärmningen och stretchen. Sen agerar jag underhållning och kameraman. Idag har det varit den roligaste gången på hela terminen. Det vara bara jag, Karin (tränaren, den bästa i världen) Martin 1 (som kan göra volt ÖVER mig när jag står upp på golvet bara), Martin 2 (som nästan DOG förra veckan, men som var med lite idag ändå), Magnus med de roliga skorna (och som fått en SKRUVMEJSEL IGENOM ÖGAT, har ni hört nåt så äckligt?), Stefan och Dennis. De två sistnämnda gick hem ganska tidigt så vi var en glad femtett som bland annat tränade mage. Jag passade på att skryta och sa att jag var så stark i magen att det inte var så många övningar som kändes för mig. Men det kan jag väl få ha. e andra kör typ rondat flickis flickis sträckt salto medans jag står på händer. Nåt kan jag väl få va?

Nä nu ska jag gå och sova. Först blir det lite bok. Jag läser en kriminalroman, tro det eller ej. Ett sista andetag av Stephen Booth.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag har fortfarande handen på mitt ögonlock. Det känns bäst så...

Huh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback