Idag i punktform (Anna)

  • Idag så hade alla våra tjockmattor blivit utdömda av besiktningsmän. Vi kunde således inte köra något annat än matta (långmatta) på gymnastiken. KUL! Vi skulle genrepa idag för på söndag & måndag har vi uppvisningar. Typ 200 som kommer och tittar och nu kanske vi inte kommer kunna köra nåt??? Ninni ska ringa kommunen imorn. Vi håller tummarna.
  • På kören sjöng vi om Baby Jesus som föddes i en krubba etc etc. Det var kul. Jag öppnade en flaska med tänderna och det var det västa mamma hade sett i sitt liv.
  • På jobbet gjorde vi inte så mycket. Inte av den anledningen att vi var lata utan att det inte fanns så mycket att göra. Det kom lite SVEA som vi tog hand om sen flyttade vi om och sånt.
  • Till lunch var det Chili & Lime. En favorit på Thai coconut.
  • Jag är 1,67 m lång.
  • I helgen ska jag vara hundvakt åt Joppe och Grappo. Så det blir nog tämligen lugnt. Eller nåt... Vi får se.
  • Imorn måste Alice åka ut idol. Hon har ju alltid vetat att hon är adopterad.
  • Sara tycker att våra gymnaster bara ska ha på sig sina handleder ibland.
  • Jag behöver tvätta håret. Jag ska göra det imorn. Jag har bestämda tvätta-håret-dagar. Det är fredagmorgon och måndagkväll. Jag är en rutinernas vän. Mina dagar ser alltid likadana ut. Jag ska dela med mig. Ungefär: Måndag jobb 11-15,30 gymnastik 16.10-19.00 träna 19.00-21.30 Tisdag jobb 11-18 träna 20.30-22.30 Onsdag jobb 11-18 (men varannan vecka 10-18 då jag måste dammsuga) på kvällen brukar jag städa då. Eller kanske va med nån vän Torsdag jobb 11-15,30 gymnastik 16.10-19.00 Träna 19.00-20.00 träna 20.30-21.30 eller nu i december har jag inte tränat utan haft kör 19-21.30 Fredagar jobb 11-18 LEDIG KVÄLL/FEST Lördagar jobb 11-16 FEST Söndagar jobb 12-16 (i december) förutom på söndag då vi har gymnastikuppvisning.
  • Fiffan det här blev intressant!



Nu ska jag sova. Jag ska tvätta i helgen. Jag har inte bytt lakan på 19 dar! I'm disguasting! Håll till godo med all information. Den kan bli värdefull.

PS. Inatt drömde jag att jag var ihop med Timo Räisänen och han var stor som en handdocka och fastnade i en papperskorg. Det hela var mycket obehagligt.


PS2. Vår kommentatorstjofräs verkar vara ur funktion. Men vi har förstått vad du vill säga HANNA.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ert kommentarfält är kokobello! Det är inte jag som upprepar allt tre ggr! Om jag inte sov de första två gångerna....

2008-12-04 @ 22:50:55
Postat av: frida

ja fiffan alltså!



obs faktafel! idag var du faktiskt 169 cm lång.

Postat av: Sierskan

Absolut så ryker Alice idag! Det innebär att din syster och jag slipper bjuda på middag ;-) Kevin å Robin till final = noll rätt

2008-12-05 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback