Hockey och lite annat (Ninni)

Det är knasigt vad snabbt det här jullovet går!
Eller jullov, förresten. Jag är ju "friställd" till den 7/1.
Så jag är ju egentligen arbetslös..
Men jag njuter av att inte jobba ändå!

Tja.. Det har väl inte hänt sådär värst mycket.
Lite shopping i fredags.
Eller mycket, snarare.
Man kan göra riktiga klipp på Sportif just nu! Bara ett tips..
Sen käkade vi på Harrys.
Maten var god men servitrisen glömde vår förrätt så vi fick äta den till efterrätt istället.
Men det var helt ok. Tror nästan att det får bli baklängesmiddag lite oftare.
Dessutom satt det danskar vid bordet bredvid så då var jag ju som vanligt tvungen att prata danska nån timme.
Per tyckte att det var så där...

Och så var vi ju på hockey också.
Det var kul för det var första gången lhc vann när jag var där.
Och då har jag ändå sett sisådär 10 matcher.
Men jag undrar om det är jag som har dålig hörsel eller om det är speakern som talar otydligt för spelarna blev utvisade för så konstiga saker hela tiden.
Nån blev utvisad för hångling.
En annan för fucking.
Det underligaste var när en blev utvisad för skating.
Jag trodde liksom att det var det som var meningen...

Igår och idag har vi varit i stugan med Alle och Berta och planerat festen.
Det blir en riktig baluns kan jag lova, så jag hoppas att alla är laddade!!!

Nu är det filmdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback