Äntligen lite julefrid! (Ninni)

Nu är det färdigpysslat och klart här hemma.
Klapparna är klappade, baken är bakade, maten är lagad, osv osv osv osv...
Så skönt!
Nu kan man gott slappa.
Tills imorgon.
Då väntar först den traditionsenliga frukosten med fam Eriksson som i år serveras hos Kellanders på Slåttervägen.
Sen ska vi fortsätta mofsa i oss mat hela dagen.
Det är lite äckligt när man tänker på det.
Så jag låter bli att tänka på det och ser i stället fram emot en mysig och rolig dag tillsammans med familj och vänner.









Nu önskar jag er alla en underbar jul!

Kommentarer
Postat av: Asa

Ser jatte fint ut. Onskar jag kunde ha varit dar.Mysigt!

2008-12-25 @ 04:12:11
Postat av: Alexandra

Gud va mysigt ni fick det =)

Postat av: Anonym

De där gardinerna känner jag igen. Inga rödvins fläckar i år :-)

2008-12-30 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback