Hon blev fröken handsvett nu i år (Anna)

Igårkväll var det så kul! Jag, Frida, Orazio och Arvid var hos Frida och sen ute på Platens. Det var år och några dar sen jag var ute en lördag. Det var ju jättekul. Väldigt gulliga, snälla pappa kom och hämtade mig så jag slapp gå redan vid ett för att hinna hämta ut jackan och hinna med tåget osv. Vilken pappa va? Nu blir ni alla förmodligen bra avundssjuka.

Iallafall så spelade vi drickar-uno och halsade öl som om vi tävlade i ölhävning i OS. (Frida drack vin.) Vi har också sjungit med i sing-a-long (eller var det kanske jag?). Sen har vi dansat på Platens. Men Arvid gick hem tidigt och Orazio träffade nån vän och försvann. Eller så var det Frida och jag som försvann... Vi hade det iallafall väääldigt trevligt :)



Frida, Arvid och Orazio. Helt wild'n'crazy!


Orazio som har dansat balett fick självklart köra ett nummer för oss. Vilka fina piruetter!


Och blissé och andra position. (Orazio blev lite svettig under ena armen när han dansade så fint.)


Och så ölmage-positionen.


Frida in action and in byxor.


Arvid satt ner ibland, stod upp ibland och gled lite på golvet ibland.


Jag var snygg när jag tog kort på mig själv. Annars var jag inte riktigt lika snygg. Men om man blundadae var jag jättesnygg!


Orazio hade kommit i puberteten och fått hår under armarna, och lite på bröstet.


Väl ute på Platens så  skulle Frida som ALLTID visa BH:n. Igår hade hon skippat sin laxrosa tant-bh för en yngre och spetsigare modell.


Orazio ville inte va sämre men han hade glömt BH:n hemma! Ajaj!


Sen sade Arvid och Orazio adjö. Orazio åker ju tillbaka till Malmö nu. Det var ett tårfyllt och känslosamt ögonblick.

Jag kom hem lagom till handbollen. Sverige-Brasilien. Så då såg jag när Sverige vann, och sen somnade jag vid en halv fem-snåret. Hur ska jag klara mig nästa vecka när jag måste jobba? Hur ska jag kunna följa OS? Jag blir helt knäckt när jag tänker på det.

HEJ DÅ ORAZIO!


Kommentarer
Postat av: frida

vad som inte framgår av bilden är att jag faktiskt hade matchande trosor. det ni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback