Fräck fredag (Anna)

Igårkväll var jag med Johanna. Hon kom hit vid halv åtta, och vi drog igång Guitar Herot. Vi drack även en del drinkar. Gärna med mycket frukt i. Jag kommer att berätta om vår kväll i bilder istället för ord. Det är ju roligt att se.


Mmmmm. Johanna har blåbär och bigaråer i sin drink. Själv körde jag även med vindruvor. Det var smaskens.


Lady ville också så gärna vara med på kort. Och det är fint att jag har upknäppta byxor, men Johanna och jag kom fram till att vi blev lite bättre på gitarren då.


She's rocking out. My name is Jonas.


Sen gick vi till Platens. Eller varför gå när man kan hoppa och snurra?


Hoppelihopp.


På Platens hängde vi litegrann. Johanna fällde folk när de gick förbi. Det var riktigt roligt! Hon petade även en del i magen.


Jag hängde också. Men lite mer onormalt.


Självklart dansade vi en hel del också. Så vi nästan blev lite varma. Det var mycket folk på Platens, och efter tolv så blev det bättre musik också.


Vi träffade Micke. Han var full som ett ägg, och skulle få stryk.


Vi träffade också Oskar, Filip, Jesper och David. Kvällen fick tre tummen upp (av tre möjliga, de andra saknar tummar).


Sen hoppade vi iväg hem igen.


FAME (i lite för tighta byxor).


Smutt smutt!


Jag flög ut ur telefonkiosken.


Här åker vi tåget hem.


Här spyr Johanna på låtsas i en påse, men bara bakom oss var det en kille som spydde på riktigt i en.


Han kunde nog inte leka så här roligt med sin påse efteråt.


GODNATT. Dags att sova. Vi tittade på några Mia och Klara-avsnitt, sen sussade vi in så sött.

En sketakul kväll. Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: frida

Anna, ditt fame-hopp ser jävligt äckligt ut.

Postat av: Anna

Ja, jag har inte riktigt hunnit få ut bena. Så det ser lite stelt ut. Men jag skyller på byxorna, som ni ser är så tighta att jag får några konstiga gropar i svanken. Haha

2008-08-09 @ 12:27:54
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilder är bäst!

De där Oskar, Filip, Jesper och David. vilket hår-gäng!!

2008-08-11 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback