Update (Anna)

Hej!

Här har ni mej. Jag har lite träningsvärk i benen efter två dagars jobb. Man står ju upp /går hela dagarna. Idag har Frida och jag bytt kläder på våra dockor. Vi har fått massor fina grejer nu. Hurray!

Ikväll har det varit årsmöte i Sya skidstuga. Vi var hela 15 st! En var en bebis. Ja, det var kul eller så. Fast tåget var ju försenat så jag kom inte dit förrän klockan halv åtta! Pinsamt att alla fick vänta. Fast det var ju på inga sätt mitt fel. Jag tänker ju på naturen och åker kollektivt jag.

Jag är aptrött och ska sova nu. Imorrn ska jag titta på lite gymnastik sen är det jobb. Tussigull.

(PS. Vilket dåligt OS. Det är ju genant. Varför ska de hålla på att säga att de ska ta medalj och shitt när de inte ens kommer till final eller kommer sist eller kommer på fjärde plats, som alla gör...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback