Skänninge marken del II (den tråkiga delen) (Anna)

Idag har jag också gått på Skänninge marken. Det är verkligen inte roligt alltså. Nästan bara skit och en massa människor och de flesta har också tvingat med sina hundar (som det trampas på) och sina alldeles för små barn (som bara skriker för de vill ha allt). Rena djurparken alltså. Det roligaste var tivolit, men jag kände att jag kanske inte riktigt kunde åka själv. Så jag tittade på barnen som åkte och verkade förmodligen lite skum. Sen köpte jag mina 14 par strumpor för 100 kr samt bigaråer och blåbär av Helena, som hade stånd som vanligt.

Jag funderade på att köpa en t-shirt med texten ANALKLÅDA på. Men jag valde att avstå. Jag var även nära att köpa en burk potenssenap.

Kommentarer
Postat av: arvid

bra, för är det nåt potenssenap ger, så är det analklåda.

2008-08-07 @ 18:47:54
Postat av: arvid

Oj, det blev grövre än jag menade. Sorry. Själv tycker jag att gå på marken utan stånd, inte ger nånting alls.

2008-08-07 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback