OS idag (Anna)

Idag har jag nästan bara tittat på OS. Hela dagen. Jag har ju bäddat i soffan nu så jag kan titta på den stora teven när jag ska sova. Titta och sova. I natt tillexempel, är det terrängen. Jippie.

Roliga saker jag har sett idag:
MÅNGA timmar gymnastik (damer, jag tycker det är roligare). Det var skitkul.
Simningen. Skitkul. Bra jobbat av de svenska herrarna i lagkappen.
Fotboll Elfenbenskusten-Serbien. Riktigt rolig match.

Mindre roliga saker jag har sett ideg:
Boxning. Blä.
Handboll. Det var väl helt okej, iof. Danmarksmatchen var ritkigt spännande.
Basket. Nej, på inget sätt roligt.

Sen har jag ju sett på när vi tog vår första medalj. Grattis! (Cyklingen fick inte ligga med under varken bra eller dåligt, för det var tråkigt att se men kul att hon tog en medalj. Hon såg så glad ut.)

Tjocka Lady Pumba fastnade under soffan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback