Onsdag (Anna)

Tjena med bena!
Idag har det jobbats som en liten duracellkanin som vanligt. Det hade kommit en massa WeSC som skulle ut och in och ner. Och lite Adidas och Nike. Underbara skor (fast till kille). Till lunch var det Red Bamboo. Det var det.

Ikväll har jag vart med Julia och tränat. Jag är i den sämsta formen jag någonsin varit i. Det är så jag blir lite rädd för mig själv! Men nästa vecka ska jag börja träna. Det ska nog bli finfint. Och stressigt.

Idag har jag fått 3700 kr för min hand (jag har fått behålla handen då alltså, men för det som hände med min hand). Jag ska nog köpa en cykel.

Jag funderar på om jag ska fortsätta med dagboksskriveriet, och om jag i så fall ska skriva ur samma som en följetong, eller om jag ska ta lite utdrag ur olika? Jag har ju en hundra stycken. Men jag kände att de från lågstadiet är ju inte så intressanta, så jag började med sjuans. Det är upp till er!

Jag tar nog ett till från den gamla ikväll iallafall. För jag tycker att det är så roligt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback