Och det var vov vov där (Anna)

Igårkväll var jag hos Alle. Jag cyklade dit. Det blir inget OS-silver för min del, det kan jag erkänna. Jag vet inte riktigt exakt hur långt det är hem till Alle, men jag uppskattar det till en 5 mil ungefär. Och nästan bara uppför. Och det är konstigt, för när jag cyklade hem var det nästan bara uppför då med. För övrigt var det lite läskigt att cykla hem i kolmörkret genom skogen. Speciellt med mammas dynamo-lyse som gjorde att jag fick cykla som en dåre för att se nåt. Och det var svårt på grusvägen, för det var lite ojämnt underlag. Men jag kom hem tillslut. Och lykades att få in cykeln i källaren.

Hos Alle tittade vi på teve och åt dip med tillbehör. Det var väldigt trevligt. Berta fick också vara med. Men jag hade lite svårt att skilja på honom och Artur.







Det är roligt med djur. Jag tänker mig Alexandra lite som den nya Per Olsson. Ni vet, han som hade en bonnagård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback