Kul! (Anna)

Kul med ett brons. Fast jag tyckte lite synd om honom. Man hade ju hoppats på guld. Men et brons är inte dåligt det heller! Vi får se hur det går för Jalmar med. Brottning tillhör inte mina favoritsporter direkt. Snarare tvärtom (mina favoritsporter tillhör brottning direkt?). Jag menar att det är svettigt och äckligt. De är väl fantastiskt duktiga och så kanske, men efter att ha tittat på de helt sjukt otroliga och änglalika manliga gymnasterna oh sen slå över till brottning och boxning ser de männen ut som grobianer.

Jag hoppas på ett guld på lördag när Lassi ska rodda iallafall.

Det är ju nästan så att jag ska fråga svt till nästa OS om de vill att jag ska OS-blogga åt dem. Jag tycker jag gör ett bra jobb.

UPPDATERING:
Om Ara inte blir av med bronset efter att han slängde det på golvet och gick ifrån prisutdelningen.
Jalmar kom bara fyra.

Kommentarer
Postat av: arvid

hoppas svt nappar på förslaget. du gör ett bra jobb.

2008-08-14 @ 15:30:28
Postat av: Tania

massa synd om honom. korrupta domare är ingen hit direkt.. pinsamt! stackars honom.

2008-08-14 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback