Ingen blogg-pepp (Anna)

Ninni och jag har ingen pepp på bloggandet just nu. Det var ju jättekul förr när vi hade många läsare och fick många kommentarer. Nu har vi väl okej med läsare, men nästan inga kommentarer. (Vi har ju några trogna, er tackar vi hjärtligt.)

Vi undrar nu vad det är ni vill läsa om egentligen? Eller är det bara att vi måste bli roligare? Knorra till det litegrann?

Vilka ämnen vill ni ha? Vi har förstått att ni inte vill läsa om:
- Gymnastik
- OS (sport)
- Ragge (eller katterna, inte för att det är så ofta)
- Ninnis jobb eller andra vuxna saker
- Blaj

Då återstår det inte så många ämnen. Men vi vill gärna försöka iallafall. Vi kan skriva om blomtorkning, bokmärken eller om erotiska saker om det är det ni vill ha. Vi börjar bli desperata.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill läsa om skandaler!!!

2008-08-25 @ 21:47:08
Postat av: Anonym

(riktigt lokala hellst) haha:D

2008-08-25 @ 21:48:00
Postat av: Jill

Stirra er inte blinda på antalet kommentarer. Jag har relativt få kommentarer men många läsare, folk kommenterar inte alltid bara för kommenterandets skull. Jag vill personligen att ni fortsätter i precis samma stil. Jag tipsar för övrigt om er blogg i Hallands Nyheters serie om kända bloggare.

Postat av: Tania

jag tycker det är kul med sport för ni skriver om det på ett ganska kul sätt! :)



Anna, du borde berätta mer om hur mantorp är om kvällarna och så. Är det nåt drag?



Sen tycker vi väl alla att det är roligt att höra om knäppa saker ni gjorde när ni var yngre? jag tycker det är underhållande i alla fall.



Kolla min blogg, den e skittråkig men det är en hel del som läser ändå. men inte alltid lätt att kommentera saker hur som..

2008-08-25 @ 22:13:00
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: liljekonvarg

Mer utdrag ur dina gamla dagböcker och berättelser. Annars...kör på känn.

2008-08-25 @ 22:31:45
Postat av: Jonas

Jag tycker ni skriver på ett sånt roligt sätt att det inte spelar så stor roll vad ni skriver om!

2008-08-25 @ 23:05:12
Postat av: Anonym

Jag vill se mer bilder på Jim!

2008-08-26 @ 00:46:28
Postat av: Anonym

jag tycker också att det är bra som det är. fasst jag vill gärna höra lite fler minnen och knasiga grejor som ni har gjort.

2008-08-26 @ 09:17:22
Postat av: Jane Kruuse

Jag gillar er stil överhuvudtaget, ni sätter färg på tillvaron och sen får man ju lite koll på vad som händer i Mantorp. Keep on. Jane

2008-08-26 @ 19:55:13
Postat av: Lotta

Tycker eran blogg är jättebra! För min del behöver ni inte ändra på nåt :) kram

2008-08-27 @ 12:09:30
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller mig ajour kring vad som händer i Mantorp tackvare er Keep going, men jag har inget imot Ninnisjobb

2008-08-27 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback