Hoppelihopp (Anna)

Då var fälttävlan över i årets OS. Sveriges lag kom på en imponerande fjärde plats. Med tanka på att de bara var tre som kom till start i hoppningen idag så är det verkligen svinbra!!!

Katrin fick ett nedslag och ett tidsfel i första "lagrundan" och kvalificerade sig därmed till den andra individuella finalrundan. Där fick hon tyvärr två nedslag, men har ändå gjort en jättebra OS-debut! Tänk att komma på 18 plats individuellt och fyra med laget! Och vilken terrängrytt hon gjorde! Hon är min nya idol. Grattis!

Min nya icke-idol är fälttävlanskommentatorn på svt. Han kunde ta mig fan ingenting. Han hade inte ett rätt. Skandal. Både jag, Ninni och mamma (och nog till och med pappa!) hade gjort det bättre. Till och med Helena W.

Annars var det bra att Sveriga vann fotbollen. Fast mot Tyskland har vi nog ingen chans.

Men heja Sverige (i alla grenar)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback