Halleluja (Anna)

Gud vare med dig!

Idag har det varit kör. Därför känner jag mig lite uppfylld av högre krafter just nu. Vi har sjungit om Gud och hans grabbar och om Vida vingar och nåt med rosor. Det var väldigt roligt idag! Det är så kul att sjunga i kör. Jag kommer ju inte ha tid att va med den här terminen förrän till jul igen. Så jag sjöng riktigt ordentligt idag.

På jobbet har det gått i ett. Jag har hållt på lite med reklamationer, sen kom det lite WeSC (kläder&hörlurar), lite Whipping Floyd från igår, lite Smirk, lite Elvine, ja lite allt möjligt som ni kanske märker. Jag gillar verkligen kläder och skor alltså.

Jag har också klippt mig litegrann.

Nu ska jag sova. Jag ska lösa lite korsord först. Annika Lantz ligger på framsidan med jättemycket hår under armen. Äckligt!

Grön Brun Gredelin på er alla!

Kommentarer
Postat av: arvid

kul att du fick köra lite kör

2008-08-29 @ 11:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback