Den här torsdagen kommer aldrig igen (Anna)

Så är det. Man får acceptera det. Man blir inte yngre heller.

Idag har jag tittat lite på OS. Det var simning inatt, gymnastik i morse, boxning, brottning och skytte på dagen och lite dressyr på eftermiddagen. Och så lite handboll också.

Ikväll har jag varit på Ghingis med Arvid och ätit på buffé. Det är det bästa jag vet! Man får välja sin egen wok. Fantastiskt. Sen får man äta efterrättsbuffé på det med. Helt magnifikt. Efter maten kände Arvid och jag oss lite svällda. Så vi tog en promis runt ån. Sen åkte jag hem, och här är jag och tittar på Olympiska studion, som jag spelat in. Ifall jag missat nåt (tror inte det va.....).

Arvid och jag hittade på en egen deckare när vi gick vår promenad. Jag mest. Den skulle utspela sig i Mantorp ville jag, så det börjar med att en blir kvävd i en Ahlgrens bilar-påse och sen upphängd i Shells skyltfönster. Jättehemskt. Sen ballade vi ur litegrann. När mördaren skulle lämna en hemlig tag på offret varje gång (JE?PER) till exempel och polisen fattade inte alls vad det betydde utan fick kalla in experter på hemliga meddelanden. Sen visade det sig att mördaren hette Jesper. Han åkte också EPA och det blev en hisklig biljakt i 30 km/h genom Mantorp. Jag tror att det blir en best seller. Det var kul då iallafall.

Nu ska jag koncentrera mig på sporten. Inatt är det simning och gymnastik. Sen spelar ju handbolls-damerna också. Jag tror att de åker på spö.

Förresten ser en del av gymnasterna på teve ut som dvärgar när de springer. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: arvid

Vi, lika mycket om jag får be. Du försöker bara sno åt dig alla royaltys. (ja, jag tyckte väl jag såg Toker på mattan.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback