Söndag (Anna)

Tjena. Idag mår jag bra igen. Så när som på att mitt nya gips skaver. Det var en intressant dag igår. Dels opererade jag handen rätt. Dels fick jag dela rum med en transvestit. Han/hon hade opererat underlivet.

Sen var det bara jag och en trevlig tant kvar. Hon hade cancer och de hade sprutat in cellgifter fel rakt in i armen på henne. De hade opererat bort det, och det var som att dra ut tuggummi. Äckligt! Nu hade hon ett stort hål rakt in i armvecket. Det var nog det äckligaste jag har sett. Stackarn!

Sen svimmade jag och spydde lite. För jag åt ingenting på en hel dag! Jag som äter så mycket, förstå vilken pers det var. Sen lyckades jag övertala personalen att jag skulle få åka hem. Det fick jag bara om jag lovade att sova hos mamma och pappa. Mamma fick köra ner mig i en rullstol och förutom att hon mosade min ena fot i hissen gick det riktigt bra.

Nu ska jag och Ninni va lite. Jag tycker lite synd om mig själv som har så ont i handen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker också synd om dig... kram L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback