Myslördag (Ninni)

Gårdagen var helt perfekt!

Först fick jag en massa ensamtid. Det är så skönt ibland. Jag städade, tvättade, strök och läste lite i min bok. Sen kom Hanna-Panna. Vi åkte först till CG en sväng och sen hem tll mamma och pappa så att Hanna fick träffa lillplutten Joppe. Han växer och frodas. Ska lägga ut lite nya bilder.

Sen blev det spontan middag med Lotta och Peter. Vi kollade på körslaget och snackade skit. Lagom till fruktsalladen åkte några gamla videofilmer från ponnytiden fram. Som vi skrattade! Bäst var Tröjtryckarpartyt hemma hos Hanna 1992. (Bara en sån sak! Tröjtryckarparty! Alla gjorde t-shirtar med sina hästar och så stod det t.ex. I Love Lissie och Cherie på dem. Iaf på min.) Vi var så små och söta och blev så till oss när pappa Håkan plockade fram videokameran.

174189-1679
Peter, Hanna och Lotta. Här tar Lotta kort till sin blogg som ni hittar
här!  Ragge hade en bad hair day och ville därför bara visa upp sin mindre fina sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback