Min vecka (ett lååångt inlägg) (Anna)

Hej! Jag är tillbaka, för ett litet tag. Jag får blogga ordentligt när jag har tid igen. Nu ska jag uppdatera er om min vecka:

Förra söndagen var vi på hockey. Det har ju Ninni redan bloggat om. Men jag lägger in en bild.

image1680
Storliff-gänget när de är som snyggast. Frida hade hembakta bullar med sig. Hembakt, hockey och huliganer. De tre H:na I crave.

På måndagen jobbade jag. Sen var det gymnastik. Sen tränade jag INTE utan jag var med Ninni. Vi tittade på hockey och åt bröd med pålägg, s k mackor. Det var nice.

Sen var det tisdag. Då var dt jobb, sen var det gymnastik på kvällen. Det var kul att ha gymnastik igen efter två veckors uppehåll.

På onsdagen dammsög jag innan jobbet. Efter jobbet var jag på IKEA. Sen hade jag faktiskt lite tv-kväll. Jag såg på Grey´s, Sverige pussas och kramas och Morgonsoffan. Det var roligt när Björn Gustavsson gjorde röror. HAHA.

Då är vi framme på torsdagen. Då var det jobb, sen gymnastik, sen egen gymnastik. Jag var ganska dålig. Jag gjorde ungefär en hjulning och lite sit-ups på bommen. Sen tittade jag på de andra. Till exempel Sara. Hon är ett riktigt ögongodis.

image1681

Sen var det fredag. Då var det jobb! Sen var jag med Per på kvällen. Han borrade och jag sjöng med i Så ska det låta. Det var nog tur att det inte var tvärtom. Snällt av Ninni att låna ut Per en fredagkväll sådär. Eller hur?

Nu är vi framme vid gårdagen. Dagen D (då jag landsteg i Normandie). Nej vars, men dagen då jag jobbade naken.

image1682
Nej, man ser ju att jag har kläder, men tittar man bara upptill så ser jag faktiskt naken ut. Kul va?

Efter jobbet följde jag med Frida hem. Vi hängde i hennes snygga lägenhet och sen bjöds det på mat. Underbart! Kycklingbörjare, klyftpotatis och tzatziki. Jag smäller av så gott. Efter maten gick vi till Tania. Där var det fest! Det var så roligt! Vi lyssnade på skitbra musik som Mr Vain och Hanson och dansade läckra danser. Till det drack jag folköl och tyckte att jag dansade lite snyggare ju mer öl jag drack.

image1683
Mikael och Johanna.

image1684
Frida och Sara.

image1685
Lillan.

image1686
Tania
och Erika.

Det var många hos Tania. Men man delar ju upp sig lite i gäng sådär va, och vi var det roliga gänget. Tycker jag. Det var verkligen BRÄ stämning. Haha.

image1687
Lite Singstar på det.

Och så lite posing:

image1688
image1689

Och så lite dans:

image1690
Jag körde en riktig show!

Sen gick de andra till L'orient och jag och Frida till Platens. Där mötte vi en skum man.

image1691
Arvid med ångest någonstans.

Jag är väldigt imponerad om Frida lyckades åka och köpa en micro klockan elva idag. För visst är vi snygga/nyktra?

image1692

Idag har vi fixat i lägenheten. Det var jag, mamma och pappa. Nu är det inte mycket kvar, på onsdag ska jag flytta in. Det är jättefint alltså.

Sen var Ninni, Lotta och jag på trampolinen. Det var kul att hoppa.

Nu ska jag sova. Det är en very busy vecka på G. Och här har jag suttit en hel timme och skrivit. Så ciao!

Kommentarer
Postat av: banditgrrrl - johanna

Ja visst va vi verkligen det BRÄ gänget!! Å vet du vad jag tror jag råkade 'ligga' med nån på l'orient!!! ;) Det va iaf en tokigt rolig fest, det gör vi om igen tycker jag :)

2008-04-08 @ 00:08:24
Postat av: Anna

Aj då! Hoppas att du hade skydd, som vantar till exempel....

Postat av: banditgrrrl - johanna

Näe jag hade juh inte det! Ursch så dumt av mig!!! Tänk om jag typ fått.... hmmm.. nagelsvamp!! ;)

2008-04-10 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback