Gymnastik och surpuppor (Ninni)

Söndagen var en riktig sportdag.

Under dagen tog Anna och jag med oss två gymnaster till Motala för att provahoppa en ny trampett. Ny för oss vill säga, den har nog bortåt 20 år på nacken. För oss duger det gott. Det gick så bra och tjejerna fick på nåder vara med på Motalatjejernas träning. Kan nån svara på varför en del människor måste vara så förbannat otrevliga? Vad vinner man på det?? Tre-fyra stycken av tjejerna var kanongulliga och hjälpte gärna oss från den lilla föreningen på landet. För att inte tala om fantastiska gymnastiktränaren Lugi! Men en del av de andra... Don't get me started! Dåligt som faan var det i alla fall. Men men, det är ju deras eget liv de surar bort och därmed deras förlust.

Jag har försökt blogga flera gånger nu, men det funkar inte så bra. Ville bara säga det ifall vi försvinner igen. Då vet ni varför.

Oj! Värst vad irriterad jag låter idag. Men det är jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback