Det här blir inte lätt.. (Ninni)

Tidigt mål av tönt-hv och Anna och jag misströstar.

Anna sitter vid Pers dator och försöker lista ut vad han har som lösen.
Hittills har hon, förutom namn och andra givna saker, provat:
Firren
Drutten (Pers ena grävmaskin som han är väldigt stolt över)
Druten (Eftersom Per är lite dyslektisk)
Ragge
Josefin + några random utvalda tjejnamn (Ifall han har en lover)
Hela alfabetet, bokstav för bokstav.
Och väldigt många fler grejer.

Samtidigt sitter hon och kliar under gipset med en av mina stickor (nr5) och ger ifrån sig ljud höga av njutning.

image1720


Oj vad flammig väggen såg ut med blixt.
Det gör den inte i verkligenheten.
Däremot har jag ett annat problem med den här väggen.

När jag hittade den färgen som jag ville ha insåg jag snart att Per inte skulle tycka att det var någon bra idé.
Därför skrev jag klart och tydligt I LOVE PER och målade ett stort hjärta med testfärgsburken.
Tyvärr är det nån slags sand i färgen.
Hur många gånger jag än målar väggen lyser I LOVE PER igenom så fort solen skiner.

Nu börjar andra.
Anna får nog ge upp sin lösenordsjakt.
Go Klubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback