Tillbaka i den illaluktande gymnastiksalen (Anna)

Idag har gympan dragit igång igen. Det var jätteroligt och extraordinärt trevligt. Och allt gick så bra så. Det var bara tre som tjöt. Sen var jag kvar och körde konditionsgympa med the elderly. Det är sjukt roligt att titta på tanter som inte har någon taktkänsla. En gång blev jag så skrattnödig så att jag fick gå ut i omklädningsrummet. Det var när en dam med eksem blundande svängde på stjärten så till den milda grad att hon påminde om en utvecklingsstörd. Själv svängde jag bara på stjärten så att jag såg ut som en nakendansare.

Efter att jag vart duktig och tilbringat 4,5 timmar i gymnastiksalen åt jag negerbollar när jag kom hem. 14 stycken för att vara exakt.

Imorn ska jag först va med Ninni och Cici, sen ska jag på gymnastik.

Jag träffade dessutom Helena Hjerth idag, så vi ska va på onsdag.

Nu ska jag sova, ni får höra mer om mitt fantastiskt spännande liv nån mer gång. Hey baberiba!

(Om nån har en dvd över tar jag gärna emot den.)

Kommentarer
Postat av: Linda

När ska vi va då? *ser lite tjurig ut*

Postat av: Anna

När kan du? Du kanske vill följa med mig och titta på en häst på söndag?

2007-09-04 @ 22:26:35
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback