The one with all the food (Anna)

Hej!
Nu är det äntligen fredagkväll och det är lugnt och skönt här hemma. Jag har vart på Ica Signalen och handlat met. Nu håller jag på att laga mat tills imorn (en god kycklinggryta) så jag kommer att svika Thai Coconut imorn. Idag åt vi välsignat god mat därifrån. Det var inne en kul kund idag som undrade om vi hade plastöverdrag till sängar. Nej, så Pelle. Nähä, du får han väl kissa i sängen då, svarade kunden. Eh ja, skrattade Pelle. Jag med. Det var också roligt att Pelle frågade om hon menade till barnsängar. Jag tror att om det var till henne själv kanske on inte hade varit lika öppen med det. Eller vad vet jag.

Annars har det ju inte hänt så mycket idag. Och det kommer inte hända nåt ikväll och det är sååå skönt. Jag ska vila och smörja in benen och göra andra lyxiga saker.


PS! Fyra portioner underbart god kycklinggryta! Jag tror jag smäller av , vad lyxigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaaaaaaaaa nästa lördag blire ferre!!! va härligt! nu ska ja fisa lite i helenas saccosäck! ha en skön slapparhelg! vi får kolla idol tillsammans igen sen=)

2007-09-07 @ 21:03:39
Postat av: Anna

Härligt. Hoppas att du fes riktigt bra. Vi får höras i veckan och styra upp helgen riktigt ordentligt. Tjing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback