Sträckning i låret (Anna)

Jag har tydligen sträckt mig i låret. Det var ju självaste fan. Det tar ju jättelång tid för det att gå över. Jag menar, Marcus sträckte sig ju i skrevet för typ ett halvår sen och är inte bra än. Jag kan knappt böja mej framåt. Hur ska det gå. Nån som vill massera med tigerbalsam? Jag kan betala en slant.

Annars har väl dagen varit fina fisken. Jag får väl berätta lite mer i morn för nu är batterierna i kameran slut och måste laddas innan jag kan lägga över bilderna. (Nej jag har inget modernt chip som man stoppar i datorn eller vad det nu är.)

Dagens jobbhistoria får Pelle stå för då det kom in en gammal man och ville köpa keps. Mannen sa:
- Det är nog jag som har för stort huvud.
Pelle svarade käckt:
- Ja så kan det gå.

Nu ska jag gå och lägga mig istället för imorn är en riktigt fullspäckad dag. Jag vet knappt om jag hinner andas.

Pöss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback