Som när man bajsar (Anna)

Ikväll har det varit gymnastik igen. I den andra gruppen skulle vi träna på att spänna kroppen riktigt ordentligt i ett ljushopp, framförallt magen så att man inte svankar i hoppet. Ninni gick omkring och petade lite i barnens magar för att känna att de var spända ordentligt. Då gav plötsligt ett av barnen de andra ett riktig bra tips för hur man skulle spänna magen:
- Som när man bajsar.
Ja, precis så ska man spänna magen. Bra sagt!

Förresten kanse inte alla har nåtts av den hemska nyheten att jag inte längre har något internet. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan ändå. Just nu är jag på snabbvisit hos mamma och pappa tillexempel. Jag måste ha lite pengar eftersom att jag har tappat mitt kort. Sen ska jag till CG och handla frukostvaror och sen till gymnastiken.

Imorn ska jag gå till frisören och betala för mig. Det blev ju lite genant när jag inte hade några pengar.

Ha det underbart! Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback