Rumpstek (Ninni)

Har haft lillgympan idag. Följande hände:

Vi skulle avsluta passet med att leka "Kom alla mina kycklingar". Väldigt enkelt, några rävar i mitten jagar, resten är kycklingar som ska ta sig över ängen (gympasalen alltså) tills de står i bo i hönshuset ( vid väggen). När jag låtsassprang som bäst fick jag ett jäkla nyp på ena skinkan. Jag, som är lite känslig, fick riktigt ont. När jag vänder mig om står där en liten pojke. Han säger:

"Jag är räven och jag tog dig. Sen åt jag på din stjärt."

Den lille killen hade alltså bitit mig på skinkan. Det är just på grund av sånt här som jag väljer att arbeta med lite äldre barn...

Kommentarer
Postat av: frida

det där var faktiskt jätteroligt.

Postat av: Tania

haha söt unge

2007-09-12 @ 20:59:15
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Helena

Kul kille, det är en historia att berätta för barnbarnen..

2007-09-12 @ 23:23:00
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha vad roligt! Det var det roligaste jag läst idag! Tack!

2007-09-13 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback