Pass (Anna)

Idag på morgonen har jag varit och gjort pass. Det var ingen piece of cake ska ni veta. Först var jag tvungen att förlustanmäla mitt gamla pass som jag helt enkelt har slarvat bort. Sen var det dags för fotograferingen. "Titta rakt in i linsen med ett neutralt ansiktsuttryck" sa den jättemagra polismannen till mej, som om det vore jättelätt. Vad är linsen? tänkte jag och tittade dit jag trodde jag skulle. Följden blev den att jag ser ut som en vinögd kriminell pippilotta. Japp, that's me de närmaste tio åren framöver.

Nu är jag på jobbet, men jag tänker då inte jobba. Jag börjar ju inte förrän elva. Moahahahaha. De kan bära bäst fan de vill...

Kommentarer
Postat av: frida

det var precis likadant när jag skulle förnya mitt pass. stirrig blick och munnen är som ett streck, otroligt smickrande...

Postat av: Linda

Det kan väl inte va värre än ditt liukort? haha!

2007-09-04 @ 14:43:38
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anna

Nej, det är inte värre än liu-kortet, som tur var. Men det är väl inte möjligt...

2007-09-04 @ 22:53:38
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback