Jag brände mig på fingret (Anna)

Ikväll har jag inte bara jobbat länge utan även hunnit träffa Cici och fått en ny "tischa" (se modebloggen) samt laga matlåda tills imorn. Dessutom stekte jag ägg för att göra mackor att ha till kvällsmat. Jag råkade även ta tag i  stekpannan. Den var varm och jag fick en fin blåsa till minne.

Förövrigt har det jobbats på så jävulskt bra de här två dagarna. Det börjar äntligen kännas som det finns hopp om liv. Idag kom också Paul Frank-t-shirtsen som varit borta på vift ett tag. Så de ska jag lägga ut och så imorn. Det ska bli kul.

Nu ska det sovas. Och glöm inte: LEAVE BRITNEY ALONE!

PS! Jag fick en DVD-spelare av Arvid idag. Äntligen kan jag titta på film igen. Dessutom har jag fått låna Riket av honom. Ni vet, det där med två utvecklingsstörda som åker hiss (det är förvisso inte huvudploten i serien, men det är det som jag minns).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback