Igårkväll i ord och bild (Anna)

Igår var jag med Johanna. Vi träffades efter jobbet och åkte då till Ica Maxi och handlade en mopp, lite multimedia och lite mat. Sen åkte vi till Thai Coconut och handlade mat. Sen åkte vi hem till mej och åt. Efter vi hade ätit provade vi massor olika kläder. Sen dansade vi till Den gamla hederliga Blink182-skivan (Enema of the State). Det var snyggt och rätt så sexigt också.

image1030
image1031
image1032
image1033
image1034

Sen gick vi ut. Vi var inte bara snygga. Vi var snyggast!

Johannas outfit:
image1035

Min outfit:
image1036

Vi dansade i 30 minuter på Platens. Sen spexade vi lite istället.

image1037
image1038
image1039

Sen var kvällen tyvärr slut.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du vet hur jag brukar säga att du också får ta med skivor till jobbet, och du brukar säga att jag och Arvid kommer att reta dig om du tar med nåt som vi tycker är dåligt, och jag brukar säga att nej om vi tycker det är dåligt så stänger vi bara av? Blink 182 är ett av undantagen där vi faktiskt kommer att reta dig.

2007-09-02 @ 19:23:34
Postat av: Anna

Ja, men tänk på att jag var liten när de kom (jag köpte faktiskt min första skiva med dem när jag var 12 år!) så för oss handlar det omnostalgi. Typ som beatles är för dig.

Postat av: Tania

"typ som beatles för dig" HAHAHAHA. bra svar anna. you go girl. :)

2007-09-02 @ 21:41:28
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback