Helena H och Cici (Anna)

Ikväll har jag vart med Cici och Helena Hjerth, som var hemma i Sverige på besök. Det var väldigt trevligt. Först bjöd Cici på god mat. En viltdjurssås, något som kändes lite skumt. Det visade sig vara en sås med vilt-fond i. Ingen gammal grävling eller hoppe-hare. Efter maten ville Helena gå ut och gå lite i staden. Vi gick lite runt ån och så.

image1048

image1049

Det var jag och Cici, och Helena och en jäkla massa knott som var ute och gick. Och vart en Helena gick så hängde knotten efter. Det var väldigt roligt. Sen åt vi fruktsallad och tittade på teve. Än en gång tvingade Cici en ur the Kellanderfamily att titta på Top Model. Men jag överlevde.

Sen åkte vi hem, för Cici kulle plugga och jag var trött. Helena träffar jag på hennes nästa lov igen. Tråkigt att vänta så länge. Cici träffar jag imorn.

Nu ska det sovas här. Jag är ovanligt trött idag. Och väldigt tacksam mot Arvid som dammsög åt mig imorse. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback