Handboll (Ninni)

Idag har vi haft familjeråd. Vi har diskuterat fram och tillbaka vilka sightseeinggrejer vi ska göra. Det lutar åt att Louvren dumpas för att ge plats åt annat. Efter det åt vi mammas goda lax.

Nu är ju hösten här och då är det handboll på söndagarna. Anna gjorde bejublad (av mig och pappa och några till) premiär som speaker. Det gick så bra så. I handbollen gick det inte lika bra. Mantorp fick storpisk av Hallby, 21-28. Fast första halvlek var helt ok.

174189-1096
Anna är helt opartisk i sin roll som speaker.

174189-1095
Ni ser Anna in action skymta mellan mantorps stora stjärnor Tomas Wallin och Robert Ström.

Robert gick för övrigt i min klass. Jag, och alla andra tjejerna i klassen, var kära i honom. När jag gick i fyran skrev jag ett kärleksbrev till honom som jag aldrig postade utan sparade i min dagbok. När jag sen blivit lite äldre och gick i högstadiet, tror det var i åttan, hittade min älskade lillasyster dagboken och brevet, och postade det...

174189-1098
Ännu en actionbild. Mannen i blått är Johan Pettersson. Den snygga, blonda kantspelaren i landlaget då det begav sig. Ni vet han som höll på att dö när han svalde sin tunga. Nu verkade han ha drabbats av den så vanligt förekommande åkomman bland killar/män i hans ålder. Hårtappning. Han var inte blond längre iaf, men ganska snygg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visade ju bara ut en i fel lag...

Postat av: Ninni

En grej som blev fel. Det var ju första gången ju... Tror folk fattade vad du menade ändå.

2007-09-23 @ 19:53:49
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anonym

kanske har fel, men har för mig att det blev 22-29??

2007-09-23 @ 20:08:53
Postat av: Alexandra

anna, ja lovar att komma o kolla nu när jag snart är mantorpsbo...ninni, får ja sitta vid dig? vill inte se mobbad ut..

2007-09-24 @ 11:31:13
Postat av: Ninni

KLart du får gumman. Det är lite tomt nu utan anna. Fast pappa kan vara hanska högljudd, bara så du vet...

2007-09-24 @ 15:59:21
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Ninni

KLart du får gumman. Det är lite tomt nu utan anna. Fast pappa kan vara hanska högljudd, bara så du vet...

2007-09-24 @ 15:59:33
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Ninni

Petitesser. Stämmer visst att det blev 22-29.

2007-09-24 @ 16:00:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback