Dumma Timo (Anna)

Timo Räisinens spelning har blivit framflyttad! Det som jag har sett fram emot så länge. Men den som väntar på nåt gott får vänta ända till den 23 oktober.

Förresten, det där med den döda gäddan på ett konstigt ställe... Så drömde jag inatt en dröm som jag tror måste ha med det att göra. Jag drömde att Frida var med i Big Brother. Och det var bara de tre sista kvar. Då blev Frida diskvalificerad för hon tvättade sig för noggrannt när hon duschade. Så kan det gå.

Nu ska jag lyssna på lite musik och göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Tania

kan du inte be honom sjunga "Ja må du leva" åt mig då? jag fyller ju efter kl 24.00 :)

Postat av: Linda

Igår drömde jag mellan 08.09-08.29 att jag städade i toaletten, massor med blått medel hällde jag i. Det blev hur fint som helst! Jag ör sjuk. Hoppas vi kan flytta partykvällen till nästa lördag? Pliiiis!

2007-09-14 @ 17:51:00
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anna

´vi får fråga honom, tania, och kanske muta med lite godis.
´krya på dej lindan!

2007-09-14 @ 22:46:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback