Daddy dj vs. Oh mama (Anna)

Ikväll började min gymnastik igen. Jag måste säga att jag är grymt besviken. Det var jag, Marcus, Linda, Erik, Henrik, Erik, Jonathan och han som jag inte vet vad han heter + ledarna från förra terminen. Sen var resten nya 17-åriga BARN som fan knappt kunde göra kullerbyttor. Hur roligt tror ni att det var då? Det var kanske en fem stycken som hade kört gymnastik förut. Jag är grymt besviken. Men man får göra det bästa av situationen, som jag brukar säga. Jag hade dessutom sån träningsvärk från igår så att jag inte kunde göra nåt. Kyss-Karlsson alltså, vad jag är otränad.

Men det var roligt på Magnolia iallafall! Och att Frida började jobba. Och att träffa Macke-Packe.

Nu ska jag sova. Jag behöver min skönhetssömn, kan man säga. Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tania

men anna då. de kanske med vill lära sig gymnastik? jag är nybörjare på innebandyn o kan inga regler o gör fel hela tiden. tänk om de tänker så om mig??? :(

Postat av: Anna

Nej, du är ju duktig på all sport, din jävel (lite bitter och avundssjuk).

2007-09-05 @ 22:06:11
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback