Busy tisdag (Anna)

Jag kan inte hitta någon tröja att sätta på mig idag. Det är lite jobbigt, för jag vill inte gå utan.

Igår var det gymnastik som vanligt. Jag var lite bättre i min sträckning. Snälla pappa masserade dessutom lite på lårbaksidan igårkväll så nu ska det väl vara bra.

Igår körde vi först hinderbana (det är roligt!) och sen ett väldigt mixat program med handvolt, frivolt, rondat. Sen hoppade vi trampett sista halvtimmen som vanligt. Intressant för er? Javars.

image1086

Ja vi tar alltid kort på gympan. Det tycker barnen om. Om man inte kan vara med så får man vara fotograf. Igår var tillexempel Linnea förkyld, så då fick hon vara fotograf.

Nu ska jag inte pladdra om gympa. Idag ska det jobbas. Sen ska jag till sjukan och magnetkameraröntga huvudet kl 18.30. Sen är det gymnasik. Det blir en fullspäckad dag. På jobbet har det kommit ett nytt märke (Lifetime collective) som ska packas upp. Det blir roligt.

Nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Eftersom er blogg är vår främsta marknadsföringskanal ska jag vara lite petig och säga att märket heter lifetime collective. Svinigt va?

Postat av: Anna

Va har jag skrivit då, herr besserwisser?

2007-09-18 @ 11:28:49
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Pelle

Du har skrivit The Comittments, bandet du syftar på heter The Commitments.
Galarid!

2007-09-18 @ 14:06:13
URL: http://www.thecommitments.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback