Bokcirkel i Karlsbo (Ninni)

Ikväll har vi haft Bokcirkel här hemma i Karlsbo. Vi var lite seriösare den här gången. Det blev bra diskussioner och vi uppförde oss väldigt intellektuellt. Boken, Påven Johanna, fick höga betyg av samtliga, 4+ i påvekors.

174189-1087
Bokcirkelns deltagare minus mig: Hanna, Cici, Helena, Frida och Anna.

174189-1088
Anna mufsade i sig av Cannelonin.

174189-1090
Ragge fick också vara med på ett hörn. Det tackade han för genom att fisa lite extra i sömnen.

174189-1089
Frida, jag  (med mitt abnormalt lilla huvud...) och Anna med våra böcker i högsta hugg.

Vi avslutade kvällen med glass och lite Grey's. Nästa gång är det Helenas tur!

Kommentarer
Postat av: Cici

Tack för igår. Maten var göddig!

Postat av: Anna

Jag är lite lik en gnagare.

2007-09-20 @ 19:20:00
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback